torsdag 17. august 2006

Nå er jeg her… endelig!

To fantastiske dager har jeg nå bak meg. Så herlig det er å gå og gå og gå. Høre bare spansk og fransk og andre språk jeg ikke kjenner og bare nyte musikken samtalen lager. Bakgrunns musikk til tanker som må tenkes. Tankene tenkes bedre når en er på tur for seg selv tror jeg. Godt å ikke tenke så mye også. bare vare -bare gå og gå... gjennom enger av utallige solsikker -gjennom kornåkere som svaier i vinden... gjennom regn -gjennom sol...gjennom områder med vill plommer og langs kratt med bjørnebær... og enda enda flere omstendigheter skal jeg vandre. To dager har gåt sinsykt fort. Jeg prøver å få tiden til å stå stille. få livet mitt til å slutte å renne gjennom timeglasset. Bare kjenne att jeg er -men ikke her for altid. Men jeg er her nå. Ja det er godt å gå.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar