lørdag 1. september 2007

Nå har jeg vært like lenge i Norge som jeg var i Costa Rica!

Ja…det er ca 5 måneder siden jeg kom tilbake fra Costa Rica nå.
Jobba i ett sett på hagesenteret og nå kom det en fri dag (høsten er her snart altså). 
Tenkte jeg att jeg kunne prøve å oppdatere litt her. Joda - jeg kom meg hjem fra til Norge - og hadde egentlig tenkt å dra tilbake til Costa Rica om en måned - men det blir det ikke. Den siste plassen jeg var på der nede hadde ett veldig interisangt kurs som starter nå i september. Men jeg ser att ett halvt år er lite uansett hvor man drar i verden. Neste gang jeg flytter på meg så blir det kanskje til England - og da for litt lenger tid tror jeg. Kanskje 3år? Eller litt ekstra. Eller kanskje jeg drar til Sverge. I Mariestad har de en veldig bra håndverk skole som heter Dacapo. Og der har flere folk fra gartner skolen tatt Tredgårds design bachcelor. Og kommer fornøyde hjem att. Håper det blir noe av all denne drømminga mi......
Klem fra Lydia.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar