torsdag 28. august 2014

Takk for alt jeg har fått lære på Estetisk linje DMMH

Her under er ett bilde av at vi akkurat er ferdige med praktisk estetisk eksamen, hvor vi har fått gode karakterer og er veldig letta og glade. Sånn var stemninga da.......

Søt liten gjeng. Deilig å bare være 17stk i klassen. En får litt fortere oversikt liksom. 
Som en "påhopper" og avhopper hvor jeg har vært ny i ettablerte klasser 2 ganger i løpet av klassetrinn, har jeg fått møtt mange førskolelærer spirer og sett mange kunstnerspirer i disse folka.
Jeg føler meg priveligert over å ha fått gå den estetiske linja, med gode utfordringer både innen musikk, drama og forming. 

Men mest av alt; glad for det jeg har lært om megselv og mine egene grenser, styrker og utfordringer, om gruppedynamikk (selv om jeg fremdeles undrer og funderer mye over den saken). 





På bildet under har vi hatt noen dager på oss til å summe oss. Og Dronning Mauds Minne -vår kjære høgskole har hatt tid til å få trykkt opp våre papirer som ble utlevert til oss så høytidelig og fint at lille Lydia begynte å grine flere ganger iløpet av sermonien. 



Punktum for livet som student.

Fra nå av er jeg mamma, kone, venn og gartner.......
                
                                                                                                 Fortsettelse følger

http://dmmh.no/hva-skjer/eksamensfest-fredag-13.-juni-2014




2 kommentarer:

  1. .....og kaotisk, stressende, nærvepirrende, fullpakka og heldigvis vell overstått!

    SvarSlett