søndag 21. oktober 2012

(Opp)Muntring

http://www.incourage.me/2012/10/a-sunday-scripture-29.html

Her kommer en liten søndags oppmuntring ;)


"Jeg fant jeg fant!" sa Askeladden."Hva fant du nå da?"
Jo -jeg fikk en morsom gave til 30års dagen min -en BegeistRING. Det var jo en artig oppmuntRING.
Da jeg begynte å google litt FANT JEG denne flotte andakts siden -siden jeg Googla etter Oppmuntring som jeg trodde ringen het en stund. Incurage er foresten også ett morsom ord -selv om det betyr oppmuntring, så er det jo to andre ord også : I og MOT. Det er godt å bli satt mot i og kjenne at en har mot i seg. Det fikk jeg da jeg leste på denne andakts bloggen. Fikk jo også det av en sånn morsom gave! Les og nyt!

Ønsker alle en herlig søndag!

Hilsen Lydia og Co


PS: Over "Begeistringen" min og bilde av meg da jeg var lita å søt..... nå er jeg bare søt.... eller?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar