lørdag 14. oktober 2006

Knall gult gnall rosa og oransje og grønt og blått på en gang!


Er du glad i farger -dra hit!
Vel -jeg er framme på herberget og har det bare bra. Herberget her jeg bor har alt jeg trenger -svømmebasseng gratis internett restaurant og bar og nydelig tak veranda. OG FARGERIKE VEGGER OG TAK! Mye morsomme internasjonale folk. Jeg skal ta bilde av vegg pryden her og legge ut på bloggen min -det er helt fantastisk.  En tid for alt ja. Det blir vel snart tid for meg å begynne på spansk kurs også? Deretter blir det å se hva jobben i den botaniske hagen med alle orkideene vil gå ut på! Vel -ha en nydelig høst hjemme i Norden og nyt cafee liv og peis kos -det savner jeg nesten... hehe.

Klem fra Lydia som tror hun er i Mexico men visstnok er i Costa Rica






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar