tirsdag 17. oktober 2006

Syk og svak osv...

Håper dere har det bedre enn meg. Jeg har vert syk ca en uke nå. Først diare og så mye svimmelhet og andre uvell greier. I går besvimte jeg nesten og i dag er det meningen vi skal til doktoren om litt men ting tar tid her...
"manjana manjana" er ikke så behagelig akkurat nå.
Men det kommer en dag i morgen vi får tro og håpe att i morgen blir det sol...
Jeg prøver å bite tenna sammen og tenke att dette må vell alle turister igjennom.
Men jeg kunne godt trenge noen oppmuntringer -for det er vanskelig å holde
mote oppe når man er syk og alene i ett annet land. Stakkars meg -neida...
Familien jeg bor hos her er så skjønne att. Jeg har det egentlig ganske bra til å ha det dårlig.

"Lillebroren" min tok meg med på en lufte tur ut til en nydelig "mirrador", utkikkspungt her en dag.
Her er ett bilde.

Hilsen syke meg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar