mandag 2. januar 2012

Godt Nytt År!


Nåttårsaften 2011

Nyttårs feiring hos det nye vaktmester paret på Berg prestegård. 
Alkoholfritt selvfølgelig.
Glitterpynta sjokolaademouse -en fryd for øyet!
Koslig skravlestund med de nygifte turtelduene.
Vi fikk også dele kvelden med Roy sin gode venn John Magne som tilsutt dukka opp.

Tilslutt raketter over Trondheim og nyttårsønsker. 
Hva ønsker du deg?

Jeg ser ikke noe vits i å ønske meg glimrende eksamens resultater dette året, 
for jeg har hatt så høyt søvnbehov og
lav matlyst i det siste,
(og desuten sitter å blogger istede for å lese -uff da)
menn eksamen blir gjennomført, 
for jeg er jo ikke i så verst form 
-tilstanden min sett i betraktning.

(Så kan dere lure på hva det betyr....)

1 kommentar:

  1. Så herlig stemningsrapport! ;-) Prospero ano nuevo amigos!

    SvarSlett